RSS Home

Monday 14 December 2009

SUARA HATI KU

Forvigeness is the fragrance that the flower leaves on the heel of the one who crushed it. Susah nak laksanakan....tapi indah kalau berjaya. Walau mungkin kita telah disakiti....masih ada banyak ruang sebenarnya untuk kita merasa bahagia. Hidup ini penuh dengan kejutan. Kekadang kejutan yang membahagiakan.....tapi selalu juga aku dikejutkan dengan kejutan yang menyakitkan.

Takpelah...ujian...aku percaya bahawa there are always flowers for those who wants to see them. Jadi banyak yang aku lakukan untuk bahagiakan diriku kerana when I plant a garden...I plant my happiness. Kekadang aku pergi window shopping..tapi yg ini kurang sikit kesannya, buat kraf....emm..memang seronok dan puas.....pegi holiday....yg ni pun seronok gak...tapi yang paling best...aku mengadu kepadaNya.....hilang stress..tenteram...and yakin semula.

Jom tengok dunia saya....

4 comments:

  1. amboiiii...cantik de coupage (slang - de kopak)awak tu! leh orang amik order tu

    ReplyDelete
  2. Sorry lambat respond...p Terengganu. Baru balik KL ni....sape ni....? kalau nak cuba....

    ReplyDelete
  3. assalamualikum,
    Waaahhhhhhh, baguz. Moga business Ani berjaya.

    ReplyDelete
  4. Waalaikummussalam....
    tengkyu tengkyu....

    ReplyDelete